Warning: Creating default object from empty value in /home2/superval/public_html/nostetuotanto.fi/modules/mod_k2_content/helper.php on line 419
 
 

Warning: Creating default object from empty value in /home2/superval/public_html/nostetuotanto.fi/modules/mod_k2_content/helper.php on line 419
 

Warning: Creating default object from empty value in /home2/superval/public_html/nostetuotanto.fi/components/com_k2/views/itemlist/view.html.php on line 107

Warning: Creating default object from empty value in /home2/superval/public_html/nostetuotanto.fi/components/com_k2/models/item.php on line 596

Warning: Creating default object from empty value in /home2/superval/public_html/nostetuotanto.fi/components/com_k2/models/item.php on line 596

Warning: Creating default object from empty value in /home2/superval/public_html/nostetuotanto.fi/components/com_k2/models/item.php on line 596

Warning: Creating default object from empty value in /home2/superval/public_html/nostetuotanto.fi/components/com_k2/models/item.php on line 596

1. Nostetta ja hohtoa omaan ja yhdessä tekemiseen

Koeteltuja keinoja nostaa oman ja yhdessä tekemisen latausta ja tuloksia, päivittää päätä ja elvyttää suhdetta työhön ja muuhunkin elämään.

2. Latauksen johtaminen

Käytännön keinoja sytyttää ihmiset tuottamaan ihmeitä työssään.

3. Palveluloisto

Miten asiakkaan saa sanomaan: MAHtavaa! 
Kuinka luodaan palveluloiston kulttuuri? 

4. Haluamme HUIPUKSI!

Sytyttävän strategian laatiminen ja toteuttaminen. 

5. Yrittäjäloistoa

Yrittäjänä kasvaminen ja onnistuminen.

6. Yhtenä toimiminen 

Kuinka minästä kasvaa me.

7. Päivän teema

Pyydä kannanotto ajankohtaisesta tai aina ajankohtaisesta aiheesta.

 

Kuulijoilta

"Kiitos tosi paljon mieltä virkistävistä ajatuksistasi!" 

"Aika meni liian nopeasti."

"Mahtava esitelmä. Otin ajatukset heti käyttöön töissä."

"Jaksoi kuunnella... vaikka lisää."

"Sinulla on kiitettävän innostunut ja intensiivinen tapa esittää asiasi. Sanatyöläisenä nautin kuunnella ihmistä, joka käyttää värikästä, monipuolista kieltä."

"Kalvot löytyi netistä. Näin toimii luennoitsija, joka ei panttaa kokemuksiaan ja materiaaliaan."

"Lapuille ajatusten kirjaaminen ja keskustelu toimii loistavasti."

"Kiitos. Nyt on taas reppu täynnä ja työ maistuu entistä paremmalle."

"Erittäin puhutteleva esitys."

"SUURI KIITOS uusia tuulia meihin kuulijoihin puhaltaneesta esityksestäsi."

"Erinomainen, antoi paljon ajateltavaa."

"Lupauksen mukaisesti maanläheinen ja INNOSTAVA ja mieleenpainuva."

"Kovalla elämänkokemuksella suuria elämän totuuksia."

"Kiitos antoisasta päivästä. Kuultu oli innostavaa, tuoretta, mukavasti esitettyä. Kuulemani jälkeen voin täysin yhtyä tuttavani huokaukseen: "Miten tämä maailma olisikaan hyvä paikka elää, jos ihmiset olisivat sellaisia kuin Esa Saarinen ja Heikki Peltola."

"Hienoa! Uusia ajatuksia jäi muhimaan."

"Oikein piristävä, nostattava ja kannustava."

"Älyttömän hyvä. Huomaa, että kaveri on syttynyt asialleen."

"Nautittavan kuunneltava, kuten edelliselläkin kerralla."

"Ravisteleva esitys."

"Kiitos mahtavasta luennosta Haikossa! Tuli sellainen olo, että sillä saattoi olla todellista vaikutusta elämääni ja toivottavasti myös lähellä olevien ihmisten elämään. Tein enemmän muistiinpanoja kuin olen ikinä luennolla tehnyt, mutta esitys olisi vielä mukava saada."

"Persoonallisen uskottava tapa herätellä."

"Korkeaviritteinen, turboahdettu nosteluento, jonka vauhti kiihtyi loppua kohden."

"Olet alallasi ja teet sydämestäsi."

"Lämmin kiitos luennosta. Aihe oli kiinnostava, käytännöllinen ja käyttökelpoinen päivittäisessä työssäni. Sitä paitsi esitelmänne oli varsin humoristisesti ja hauskasti ja miellyttävästi esitetty."

"Mukaansa tempaava ja asiansa osaava puhuja."

"Kiitos hauskasta, mielenkiintoisesta ja ajatuksia herättävästä luennosta."

"Eilinen puheesi antoi minulle jälleen uskoa, että olen oikealla tiellä. On upeaa kokea, että hienojen puheiden takana on hyvä ihminen."

"Kiitos mukavasta, lämminhenkisestä ja motivoivasta päivästä. Sinua on miellyttävä kuunnella."

"Oli mahtava esitelmä eilen ja otin ajatukset heti käyttöön töissä."

"Tanakkaa asiaa tiukassa tahdissa."

"Voin huomisaamun palaverissa hyödyntää oppejasi."

"Kiitos erittäin mielenkiintoisesta ja hyvästä iltakoulusta. Osasit itse kiteyttää asiat, koska pystyit esittämään niin paljon asioita niin lyhyessä ajassa. Todella upeata, että tällaista tarjotaan yrittäjille."

"Nostekuuri oli tosi tarpeellinen ja teki hyvää meille kaikille. Meillä on ollut voimia vieviä asioita ihan tarpeeksi, kuuri toi esiin meistä hyviä ja myönteisiä asioita."

"Kiitos vielä antoisasta tilaisuudesta! Oli oikein ajatuksia herättävä esitys. Sain siitä hyviä vinkkejä moneen asiaan."

"Elämys, MAH-tavaa!"

"Oli erittäin miellyttävä saada kuunnella Heikki Peltolan luentoa. Olisi jaksanut pitempäänkin." 

"Jos luennoitsija saa kyyneleet silmiin ja sydämen syttymään niin riittänee mielipiteeksi."

"Havahduin, että elän vielä (43 v)."

"Peltola on kehittynyt mahtavasti edellisestä kerrasta."

"Kova poika puhumaan, rokotettu lapsena varmaan gramofonineulalla."

"Mahtava luento. Oli pakko tulla antamaan palaute tänne, koska en paikan päällä ehtinyt. Vaikka en kysynyt ainuttakaan kysymystä, niin vastauksia tuli kymmeniä. Kiitos!"

Tilaajilta

"Palaute esityksestäsi oli pelkästään positiivista!" 

"Kiitos mielenkiintoisesta ja kuulijoiden kannalta oikein osuneesta viestistä. Uskon ja olen suorastaan varma, että aihepiiri jota käsittelit kantaa hedelmää kauas tulevaisuuteen."

"Illan mittaan kuulin kiittävää ja innostunutta palautetta: hauska, mukaansa tempaava esitys, joka tarjosi muutamia heti käytäntöön sovellettavia asioita."

"Palaute mitä sain kuulijoilta esityksestäsi oli positiivista kauttaaltaan."

"Kiitokset hurmokseen virittämisestä. Ilta jatkui hienoissa merkeissä. Kun olen palautetta kuunnellut niin uskon, että yksikkömme henki yhtenäistyi ja tiivistyi ja töitten tekeminen yhdessä on kivaa."

"Toimit niin kuin opetat: ylitit asiakkaan odotukset ja vieläpä reilulla mitalla. Olet johdattanut minut ja meidät uudelle tielle."

"Lämmin kiitos eilisen päivän molemmista työinnon nostatushetkistä. Sinua kuunnellessasi pari tuntia tuntuu tovilta."

"Oli upea esitys. Palaute on ollut suorastaan hurjaa!"

"Kiitos mieleenpainuvista ajatuksista. Sanomasi vaikutti meihin kaikkiin ja sai taatusti aikaan Nostetta. Kiitos, että olit rohkea mennessäsi riittävän syvälle aiheeseen. Tätä koskettavuutta tarvitsemme."

"Esityksesi oli hyvä lopetus päivillemme. Ihmisille jäi oikein hyvä maku suuhun. Iso kiitos!"

"Lämpimät kiitokset eilisestä seminaaripäivästä. Puheenvuorosi olivat aivan loistavia! Ylistävää palautetta on tullut jo monelta suunnalta."

"Esityksesi osui nappiin! Se tuki ja kannusti löytämään keinoja asiakastyytyväisyyden säilyttämiskamppailussamme ja vahvisti oman asiakaspalvelukonseptimme kehittelyä. Olit oikea mies oikeassa paikassa. Kiitos esityksestäsi ja kiitos nopeasta esitysaineistosi toimittamisesta."

"Voi sanoa, että salissa syntyi hurmosta sanoistasi."

Haluan ehdotuksen ja tarjouksen luennosta
Ottakaa minuun yhteyttä
Jokainen luentoni on erilainen ja rakentuu tilaajan toiveiden pohjalta. Veloitus riippuu luennon kestosta, kuulijoiden määrästä ja valmistautumisen vaatimasta ajasta. Lähtökohtana on aina, että luento saa kuulijat näkemään, kokemaan ja tekemään asiat toisin.
powered by fox contact

  • Kahden kansainvälisen yrityksen yhdistyessä kick-offissa luennon aiheena oli "Yhdessä toimimisen noste".
  • Yrittäjille mestaruusotteesta yrittäjyyteen Yrittäjän iltakoulussa.
  • Finnclean- siivousalan messuilla "Hyvä maine kiirii".
  • Suomalaisen pankin pääkonttorin auditoriossa tyky-luento innostumisesta omaan työhön 125 hengelle.
  • Raha-automaattiyhdistyksen esimiehille kolmen tunnin luentoa johtamisesta.
  • POHTOn Työsuojelupäivillä aiheena "Työnilosta voimavaroja".
  • Turun kaupungin sosiaalikeskuksen ihmisille kaksi kertaa peräkkäisinä päivinä syyskuun alussa aiheesta "Työn mielekkyys ja yhdessä tekemisen ilo".
  • Uuden tavaratalon henkilöstön valmentamista asiakkaiden kohtaamiseen.
  • Pankinjohtajien MBA:ssa kokonainen päivä innostavasta johtamisesta ja toiminnan nostamiseksi huipputasolle.
  • Markkinointi-instituutin viestinnän johtamisen tutkinnon toiseksi viimeinen päivä.
  • Kauppakeskuksen yrittäjien järjestämässä innostusillassa alustin hyvästä palvelusta ja omasta työstä innostumisesta.
  • Suomalaisen kauppaketjun nostaminen uudelle tasolle.
  • Fotokaapeli -messuilla keinoja fotokaupan nostamiseksi uudelle tasolle.
  • Metsänhoitajayhdistyksen kanssa etsimme yhdessä uutta toiminnan tasoa.
  • Kodintekniikkaketjun kauppiaille valmennuksen loppuhuipennus.
  • Menestyvän rakennusliikkeen henkilöstöihmisille erityisesti ihmisten kuuntelusta ja esimiesten valmentamisesta siihen.
  • Rautakaupan johtoryhmälle nosteesta ja ihmisten johtamisesta.
  • Urheilukauppiaille yrittäjänä olemisesta.
  • JET-valmennuksen loppuhuipennus.
  • MasterForum Pafos -seminaariin osallistuneille.
  • Pizzaketjun yrittäjille pitkän valmennuksen avaus.
  • Innostusta omaan työhön laivan ahtaajille.
  • Nahka- ja laukkuliikkeen henkilöstön innostusilta.
  • Tunnin puheenvuoro kutsuvieraille mestaruusotteesta Universum Awards -palkintojenjakotilaisuudessa.
  • Innostavasta johtamisesta suomalaisen elintarviketeollisuusyrityksen esimiehille kaksi kolmen tunnin tilaisuutta.
  • Lehtitalon henkilökunnalle yhdessä tekemisen tärkeydestä.
  • Metalliyrityksen johtoryhmälle päivä Lapissa.
  • VETO-ohjelmaan liittyviä tilaisuuksia eri puolilla Suomea, ns. Mönkäreen kiertue. Lyhyt luento työn mielekkyyden tärkeydestä.
  • Talouslehden VIP-asiakastilaisuudessa hohdokkuuden synnyttämisestä.
  • Päivä Markkinointi-instituutin MJD-tutkinnossa innostavasta johtamisesta ja itsensä johtamisesta.
  • Amerikkalaisen yrityksen Suomen tytäryhtiön henkilöstölle muuttumisen välttämättömyydestä.
  • Ilta ja seuraava päivä suomalaisen kaupan ketjun johtokunta etsi linjaa ja opetteli sitoutumaan yhteisiin päätöksiin.
  • Öljy-yhtiö haki uutta palveluotetta tiskin takana toimiville.
  • Puhelinmyyntiyhtiön kick-off.
  • Pienen vakuutusyhtiön urheilupäivässä Vierumäellä palautettiin mieliin työn merkitystä ihmisten hyvinvoinnille.
  • Suomalainen urheilukaupan ketju haki laivaristeilyllä keinoja kasvattaa myyntiä.
  • Konepaja haki vauhtia toimintaansa Katinkullasta.
  • Suomalainen kaupan jätti pyysi apua yrityksen uusien arvojen viemiseksi jokaisen myyjän ja kauppiaan arkeen. Vuoden aikana 60 tilaisuudessa kolme tuntia kussakin keskusteltiin arvoista ja sisäistettiin niitä parintuhannen innokkaan ihmisen kanssa. Erityisesti etsimme yhdessä keinoja ylittää asiakkaiden odotukset.
  • Suomen Yrittäjät ja Tapiola järjestävät eri puolilla Suomea Yrittäjän Iltakouluja. Vuonna 2002 kiersin Suomea teemalla "Viisas toimii toisin" ja 2003 teemalla "Hyvä ei riitä - asiakkaat ansaitsevat parempaa". Salit olivat melkein aina täysiä ja tunnelma mukava.
  • Stockmannin Tavarataloryhmän esimiehille 2002 ihmisten sytyttämisestä ja seuraavana vuonna koko henkilöstölle LänsiAuto Areenalla otsikolla "Ohoh, sano asiakas".
  • Työhyvinvoinnin päivässä Helsingissä, Oulussa, Jyväskylässä, Kuopiossa teemana "Kun hymy hyytyy".
  • "Nostetta työhön!" oli otsikkona mm. Amiedu Forumissa.
  • Porvoon kauppaoppilaitoksen Yrittäjäpalvelu järjesti kahden iltapäivän luentosarjan paikallisille yrittäjille.
  • BBM:n Ketjuakatemiaa olen vetänyt neljä vuotta. Myös Kaupan Maailman messuilla olen esiintynyt usean kerran.
  • AEL Sihteeripäivässä olen innostanut innostumaan omasta työstä. Samasta teemasta kävin vetämässä kaksi iltapäivää Valtiovarainministeriön sihteereille.
  • Mercuri Internationalin Sihteerifoorumi puhuin otsikolla "Viisas toimii toisin".
  • Turun ammatti-instituutin Opettajien koulutuspäivillä aiheena oli "Omasta työstä innostuminen"
  • Lumene-seminaarissa etsittiin konkreettisia keinoja saada myyntiä.
  • Kansallisteatterin lavalla Wellmedian Business goes Art -tapahtumassa teemana oli "Taidetta työhön vai työstä taidetta?"
  • K-instituutin kauppiasvalmennuksissa käyn päätöspäivänä nostattamassa kauppiasuralle lähteviä aiheesta "Kauppiaana onnistuminen"
  • Kymmenien oppilaitosten opettajia olen innostanut. Usein mukana on ollut oppilaitoksen koko henkilöstö.
  • Sairaalan henkilöstölle olen puhunut mm. Kätilöopistolla, Valkeakoskella, Turussa, Kuopiossa.
  • Tilitoimistojen vetäjien kanssa kävimme neljän päivän matkalla Prahassa. Päivät istuimme oppimassa, illalla rentouduimme.
  • OAJ:n henkilöstölle hurmosta haettiin otsikolla "Mistä nostetta?".
  • Tammer-Tukku on tilannut asiakastilaisuuksiinsa nostetta usean kerran.
  • Tapiolan tilaisuuksista mainitsen henkilökunnan innostamisiltapäivät Hämeenlinnassa.
  • Tyky-päivä tehtaan henkilöstölle ”Nostetta ja hohtoa työarkeen”
  • Yhteys 2009 –konferenssi ”Asiakkaan hurmaamisen aito taito”
  • Isännöitsijän ammattitutkinto AIT ”Isännöitsijäpalvelu hyvästä hohdokkaaksi”
  • Varaosaketjun esimiehille puhuin ”Ketjuloisto ja miten se tehdään”
  • Sosiaalipalvelusäätiön henkilöstölle ”Hyvät ajatukset arjen teoiksi”
  • Palkanlaskijatutkinnon päätös ”Mestaruusote työssä”
  • Työturvallisuuden asiantuntijat ”Mestaruusote - potkua omaan ja yhdessä tekemiseen”
  • Yrittäjäaamiainen ”Seitsemän tapaa selvitä talouden taantumasta”
  • Yrittäjäillassa ”Hohtoa yrittäjyyteen”
  • Pankin koulutuspäivillä ”Positiivinen ajattelu eli miten saada arkeen sykettä”
  • Koulujen startti opettajille ”Hohtoa ja nostetta opettajan työhön
  • Työvoimatoimiston väelle ”Hohtopaja”
  • Lääninhallituksen tarkastajille ”Hohtoa ja nostetta tarkastajan työhön”
  • Asiakastilaisuudessa ”Mestaruusote ja innostus työssä”
  • Johtamisen teemapäivä otsikolla ”Ihmisten johtaminen myrskyn silmässä”
  • Järjestön henkilöstölle ”Yhteistoiminnan kehittäminen”
  • Viraston johtoryhmälle ”Yhdessä tekeminen ja tunnelman johtaminen”
  • Helsingin kauppakorkeakoulussa ”Erikoiskauppa Suomessa: historia, nykytila ja trendit”
  • Amiedu kauppakeskuspäivässä ”Mistä myyntiä - keinoja saada kauppa käymään”
  • Osuuspankin henkilöstölle Nostekuuri
  • Maalausliikkeen kehittämispäivä ”Oma ja yhdessä tekeminen”
  • Rehtoripäivillä ”Jokaisella on Juttunsa - se nostaa mistä syttyy”
  • Ketjupäivillä ”Palveluloisto ja asiakkaan hurmaamisen taito”
  • Auton maahantuojan henkilöstölle ”Kunnioitus ja tiimityö”
  • ALPO-hankkeen päätösseminaarissa ”Jokaisella on Juttunsa - se nostaa mistä syttyy”
  • Efektor Kirjanpitopäivillä ”Hohtoa ja nostetta omaan ja yhdessä tekemiseen”
  • Ilmatieteen laitoksen väelle Hohtopaja
  • Uusille Kotipizza-yrittäjille ”Yrittäjänä onnistuminen”
  • Museovirastossa ”Miten luodaan hyvä ilmapiiri”
  • Tampereen aikuiskoulutuskeskuksessa ”Mestarien valmentaminen - 10 keinoa saada ihmiset loistamaan (ja 7 selitystä miksi näin ei tehdä)”
  • Kaupan JOKOssa päätöspäivä ”Hyvästä huipuksi - palveluloiston kulttuurin toteuttaminen”
  • Toyota Highway: Johtamisen haasteet muutoksen läpiviennissä
  • MJD (Markkinointi-instituutti) Mestaruusote johtamiseen
  • Turengin Osuuspankille ”Hohtoa ja nostetta omaan ja yhdessä tekemiseen”
  • Tavaratalojohtajat + ketjuyksikkö: ”Mistä kaupan parhaat ketjut loihtivat loistonsa?”
  • Laboratorion johtajille ”Ihmisten johtamisen uudet haasteet”
  • Isännöitsijöille (Kiinko AIT): ”Miksi ja miten nostaa isännöintipalvelu hyvästä hohdokkaaksi?”
  • Seuren henkilöstölle Nostepäivä - potkua omaan ja yhdessä tekemiseen
  • Väestöliiton klinikoille ”Hohtoa ja nostetta omaan ja yhdessä tekemiseen”
  • Kauppaketjun henkilöstölle ”OHO, sano asiakas!”
  • Markkinointi-instituutin henkilöstölle ”Asiakkaan hurmaamisen ehdot, keinot ja palveluloiston kulttuuri”
  • Korkeakoulujen toimistohenkilöstölle ”Hohtoa työarkeen”
  • Palkanlaskijoiden valmennuksessa ”Mestaruusote omaan työhön ja muuhun elämään”
  • Lahden museoille ”Hohtoa ja nostetta omaan ja yhdessä tekemiseen”
  • Asokotien henkilöstölle ”Asiakasstrategia ja palvelukonsepti - mitä miksi ja miten
  • Tekes Serve-vuosiseminaarissa ”Mahdoton tehtävä - asiakkaan ymmärtämisen harhat ja hurma”
  • Digia - Erikoiskaupan seminaarissa ”Erikoistavarakaupan uusjako” (keynote)
  • Alkon Esimiespäivillä ”Kaupan haasteet hyperkilpailussa”
  • Teollisuusyrityksen esimiehille ”Mestaruusote myyntityössä”
  • Elintarvikepäivässä 2008 ”Markkinointihenkilöstön motivointi pirstaloituneessa tietotulvassa”
  • TIR-klubi (Markkinointi-instituutti) ”Sykkii ja tökkii - yhdessä tekemisen noste ja esteet”
  • Porvoon kauppaoppilaitoksessa ”Palveluloisto ja asiakkaiden kiehtomisen taito”
  • Huonekaluketjun esimiehille ”Palveluloisto ja asiakkaiden kiehtomisen taito”
  • Hanakat-ketjukokouksessa ”Ketjutoiminta”
  • Citymarket Järvenpään esimiehille Nosteohjelma